Sydøstjysk Fugleforening

Køb og Salg
  Trekantens Fuglemarked

Medlem af

Generelt henvises alt køb og salg til: www.fuglemarkedet.dk

MEN som medlem af Sydøstjysk Fugleforening har vi nu indført den mulighed, at du kan sende dine annoncer direkte til foreningens medlemmer - gratis målrettet annoncering!

Det betyder, at foreningens medlemmer får din annonce direkte på mail, og det gælder både køb- og salgsannoncer.

Du bruger naturligvis Fuglemarkedet som du plejer, men nu kan du også sende en mail til Foreningen, der videresender den til alle medlemmer af Sydøstjysk, der har oplyst mailadresse, og det betyder, at du får annoncen ud i foreningens område meget hurtigt, og samtidig får du selv glæde af direkte mails ved fugle til salg fra andre opdrættere. Når du ser en mail der interesserer dig, kontakt da sælger direkte. Den skal altså ikke sendes tilbage til foreningen.

Vi håber tiltaget vil blive brugt flittigt, og er der spørgsmål, send bare en mail. Hvis du ikke ønsker at være tilsluttet denne liste kan du også sende en mail, og du vil straks blive slettet.

Sydøstjysk Fugleforening© - stedet hvor fuglefolk mødes........